0

شهرداری تهران برای برگزاری لیگ کوهنوردی در پایتخت اعلام آمادگی کرد

شهرداری تهران برای برگزاری لیگ کوهنوردی در پایتخت اعلام آمادگی کرد
بازدید 204
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مراسم تجلیل از کوهنوردان و ستاد اطلاع رسانی و پیشگیری از حوادث کوهستان در آکادمی ورزش شهروندی با حضور مدیرعامل سازمان ورزش، رییس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی، رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان تهران، روح الله علی اکبری عضو تیم هیمالیانوردی شهرداری تهران و جمعی از کوهنوردان پایتخت برگزار شد.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان‌ اینکه توسعه ورزش، امر به خوبی هاست، گفت: ۱۴ درصد کودکان در ۲ هزار روز اول زندگی چاق و اضافه وزن دارند و ما به عنوان متولیان ورزش وظایفی در مقابل فرزندانمان داریم و باید ورزش را در این گروه سنی جدی گرفت.

امیر محسنی با تاکید بر اینکه سازمان ورزش در ۶۰ رشته ورزشی در محلات شهرتهران لیگ برگزار کرده است، یادآور شد: باید در حوزه کوهنوردی نیز فعالیت کنیم تا بتوانیم شاهد ظهور استعدادهای نو و جدید در پایتخت باشیم.

رییس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی با بیان‌ اینکه شهرداری تهران در ۵ منطقه کوهستانی خدماتی را به شهروندان ارایه می کند، اظهار داشت: بیش از ۱۵۰ درصد ورود شهروندان به کوهستان های پایتخت را شاهد بودیم.

رضا زارعی، با اشاره به اینکه شهرداری تهران خود را آلوده ورزش قهرمانی نکرده است، عنوان کرد: شهرداری در این باره نیز هزینه ای را به شهروندان تحمیل نکرده و رسالت خود را در توسعه ورزش شهروندی اجرا و در جهت رشد ورزش همگانی اقدامات بزرگی را انجام داده است.

رییس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی با تاکید بر اینکه شهرداری تهران در کوهستان های مناطق ۱، ۳، ۵ و ۲۲ همراه فدراسیون بوده است، ادامه داد:‌ امیدواریم شهرداری تهران بتواند در وزارت ورزش و جوانان و در مجامع فدراسیون ها هم حضور پر رنگی داشته باشد.

اسماعیل اسماعیل زاده رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان تهران خاطرنشان کرد: کوهنوردان بحث آموزش و پیشگیری را دنبال می کنند چرا که امسال نیز کوهنوردان صعود به قلل کورژنفسکایا به ارتفاع ۷۱۰۵ متر و سامانی ۷۴۹۵ متر را در کشور تاجیکستان طی کردند.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *