0

رقابت های جام جهانی سنگنوردی سرعت در دو بخش زنان و مردان ارتقاء یافت!

سنگ نوردی
بازدید 234
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رقابت های جام جهانی سنگنوردی در ماده سرعت به میزبانی «سئول» کره جنوبی در حالی برگزار شد که رکورد ماده سرعتِ سنگنوردی در دو بخش زنان و مردان ارتقاء یافت!
در مرحله مقدماتی، ورزشکار مرد اندونزیایی «کایرمال کاتبین» با ثبت زمان ۵ ثانیه و ۱۷ صدم ثانیه رکورد پیشین را که متعلق به ورزشکار هموطن خود «ودریک لئوناردو»، که در سال گذشته در مسابقات جام جهانی به میزبانی «سالت‌لیک سیتی» آمریکا با ثبت زمان ۵ ثانیه و ۲۰۸ هزارم ثانیه شکسته بود، مجدداً ارتقاء داد… جالب است بدانید؛ در مسابقات جام جهانی سال گذشته به میزبانی «سالت‌لیک سیتی» آمریکا، ابتدا «کایرمال کاتبین» موفق به ثبت رکورد جهانی ۵ ثانیه و ۲۵ صدم ثانیه شده بود و تنها اندکی بعد، هموطن وی «لئوناردو» این رکورد را به خود اختصاص داد … و در مسابقات امسال «کاتیبین» مجدداً رکورد را از آنِ خود کرد.
هم‌چنین؛ در بخش زنان «الکساندرا میروسلاو» از لهستان با ثبت زمان ۶ ثانیه و ۶۴ صدم ثانیه موفق به ارتقاء رکورد جهانی شد. این رکورد پیش‌تر نیز متعلق به خودِ وی بود که در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو با زمان ۶ ثانیه و ۸۴ صدم ثانیه ثبت کرده بود.
در مرحله فینال رقابت‌های سرعت در بخش مردان، سکوی اول تا سوم به ورزشکاران کشور اندونزی تعلق گرفت و در بخش زنان ورزشکاران لهستان اول و سوم و آمریکا دوم شد.
سکوی اول تا سوم مردان:
طلا: «ودریک لئوناردو» … اندونزی
نقره: «کایرمال کاتبین» … اندونزی
برنز: «رحمد ادی» … اندونزی
سکوی اول تا سوم زنان:
طلا:«الکساندرا میروسلاو» … لهستان
نقره: «اما هانت» … آمریکا
برنز: «الکساندرا کالوکا» … لهستان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *