0

چیکار کنیم برنامه ما دیده بشه؟!

بازدید 914
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

در این مقاله قصد داریم ساده ترین و موثرترین راهکارها رو برای دیده شدن برنامه ی شما باهم بررسی کنیم.

تصویر برنامه

اولین و مهم ترین گزینه در دیده شدن برنامتون عکس برنامه است بدون شک اولین چیزی که توجه بیننده رو جلب میکنه عکس برنامه شماست تصویر برنامه شما باید مرتبط با برنامه و دارای کیفیت بالا باشه برای انتخاب یک تصویر جذاب باید کمی وقت بگذارید و سرچ کنید. طی بررسی هایی که انجام دادیم برنامه ها با تصاویر با کیفیت و جذاب ، بیشترین آمار بازدید و ثبت نام را داشته اند.

تصویری که مشاهده میکنید بی کیفیت بوده و برای مخاطب ترغیب کننده و جذاب نیست.

اما این تصویر که مشاهده میکنید مربوط به همان قله است اما با کیفیت بالا و منظره زیبا و جذاب.

عنوان برنامه

عنوان برنامه ی شما باید کوتاه و واضح باشد طوریکه مخاطب با اولین نگاه متوجه مقصد و نوع برنامه ی شما شود. به طور مثال”عنوان آموزش کوهنوردی” عنوان مناسبی نبوده و بجای این عنوان میتونید از عنوان “دوره کارآموزی کوهپیمایی” استفاده کنید هم چنین بهتر است تمامی دوره های آموزشی شما با عنوان دوره نوشته شود که برای مخاطب واضح باشد که دوره آموزشی است نه برنامه. نمونه دیگر عنوان نامناسب (تور کویر) است که باید کامل بنویسید مثلا : تور کویر مصر عنوان بهتر و مشخصی می باشد .

توضیحات

در بخش توضیحات ، اطلاعات کاملی در مورد مبدا حرکت ، نحوه ی برگزاری برنامه ، وعده های غذایی ، وسیله نقلیه ، روز شمار برنامه و… را به صورت کامل و همراه با جزئیات وارد کنید به صورتی که وقتی مخاطب توضیحات برنامه ی شما را میخواند تمامی اطلاعاتی که احتیاج دارد را به دست آورده و دیگر سوالی مبهم در مورد برنامه در ذهنش نباشد و بعد از خواندن توضیحات بلافاصله در برنامه ی شما ثبت نام کند.

لوازم مورد نیاز

در این بخش میتونید تمامی لوازم ، لباس و هر وسیله ای ضروری که باید همراه شرکت کننده باشد را وارد کنید. این قسمت به آمادگی بیشتر شرکت کننده کمک شایانی میکند.

برچسب ها

با وارد کردن برچسب (هشتگ ها) مرتبط برنامتون به دیده شدن برنامه تون در بستر اینترنت خیلی کمک میکنید به این شکل که زمانی که فردی دنبال برنامه ای مشابه برنامه ی شما میگردد و سرچ میکند گوگل برنامه ی شما که دارای برچسب هست را توی نتایج به مخاطب نشان میدهد. پس حتما از تعداد زیادی برچسب برای برنامتون استفاده کنید.

انتشار برنامه

خب تا اینجا روند انتشار برنامه رو توضیح دادیم. بعد از اینکه این موارد رو رعایت کردید و برنامه تون ثبت شد . برنامه تون توسط بریم کوه برای بیش از ۲۰ هزار کوهنورد ارسال میشه ولی خودتون هم میتونید با انتشار برنامه روند معرفی رو تسریع کنید. چطوری ؟ فقط کافیه که روی برنامه خود کلیک کرده در قسمت پایین برنامه با انتخاب گزینه “انتشار در” (همانند تصویر زیر) برنامه تون رو در شبکه های اجتماعی انتشار دهید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *