0

امدادرسانی هلال احمر چهار محال و بختیاری به حادثه سقوط کوهنورد ۳۰ ساله در رودخانه «دراز رود»

دراز رود
بازدید 387
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از فوت دره نورد بیرجندی در نقطه تلاقی آب «تنگ زندان» و رودخانه «دراز رود» که به داخل رودخانه سقوط کرده و در جریان های آبی داخل یک سیفون گیر کرده بود خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان : سید احمد مرتضوی‌فرد ، دوشنبه ۳۱ شهریور، ضمن اعلام این خبر افزود: این کوهنورد ۳۰ ساله بیرجندی، روز یکشنبه به دلیل افتادن در رودخانه جانش را از دست داد.

وی، از اعزام یک فروند بالگرد به همراه ۲ تیم امداد کوهستان و یک تیم غواص به محل حادثه خبر داد و گفت: این تیم کوهنوردی روز یکشنبه برای صعود به ارتفاعات عازم این منطقه شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری، امروز یکم مهر ۹۹ از پایان عملیات جستجوی پیکر دره نورد در منطقه تنگ زندان خبر داد. و افزود: این عملیات با همکاری نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر با موفقیت به پایان رسید.

به گفته مرتضوی فرد، در این منطقه پر حادثه، جمعه گذشته نیز یک کوهنورد به دلیل سقوط از ارتفاع دچار حادثه شد که با اعزام بالگرد و تیم‌های امداد کوهستان هلال احمر استان به محل حادثه فرد مصدوم به بیمارستان منتقل شد.

گفتنی است، مرداد سال گذشته، نیز یک کوهنورد از استان چهارمحال و بختیاری پس از سقوط از ارتفاع و افتادن داخل رودخانه فوت کرد که با تلاش ۲ هفته‌ای امدادگران جمعیت هلال احمر از آبهای دره تنگ زندان منطقه سبزکوه پیدا و پیکر وی از آب خارج شد

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *