0

مدیرکل محیط زیست: حفظ محیط کوهستان همدان در اولویت است

مدیرکل محیط زیست: حفظ محیط کوهستان همدان در اولویت است
بازدید 174
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

«محسن جعفری نژاد بسطامی» روز دوشنبه در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود: بین فعالیت های ورزشی و محیط زیست، ارتباط حیاتی و اساسی برقرار است و اگر ادامه تخریب و آلوده سازی محیط زیست گسترده تر شود؛ نه تنها فعالیت ورزشی بلکه موجودیت انسانها هم باخطر جدی روبرو می شود.

وی اضافه کرد: پایگاه اجتماعی قوی ورزشکاران در جامعه، نقطه قوتی است تا بتوان با مشارکت آنها در فعالیت های محیط زیستی و توسعه فرهنگ محیط زیست در ورزش، گام های موثری برای پایداری شرایط زیستی ورزشکاران برداشت.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان همدان تاکید کرد: ساماندهی، شناسنامه دار کردن و تعیین مسیر تردد برای آفرود سوارانی که به حفظ طبیعت و محیط زیست متعهد هستند، اقدامی مبارک در راستای حفظ محیط زیست است.

جعفری نژاد بسطامی گفت: اداره کل محیط زیست همدان آمادگی دارد از ظرفیت آفرود سواران و موتور سواران برای حفظ محیط زیست استفاده کند زیرا می توانند یاریگر ما در مواقع بحرانی باشند.

وی بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت ورزشکاران و جوانان برای ترویج و گسترش فرهنگ محیط زیستی در جامعه تاکید و ابراز امیدواری کرد با هم افزایی هرچه بیشتر بتوان اهداف مشترک را  شناسایی و تحقق بخشید.

وی با بیان اینکه تشکل های محیط زیستی نقش تاثیرگذاری در این حوزه داشته اند اضافه کرد: محیط زیست در صورت بهره گیری از همه ظرفیت ها موفق می شود بنابراین این آمادگی را داریم تا از ورزشکاران به عنوان سفیران و از جوانان به عنوان مروجان محیط زیست استفاده کنیم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *