0

شرایط اعزام ورزشکاران به بازی‌های داخل سالن آسیایی اعلام شد

شرایط اعزام ورزشکاران به بازی‌های داخل سالن آسیایی
بازدید 196
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

چهارمین جلسه این ستاد روز یکشنبه با حضور نصرالله سجادی مشاور عالی رییس کمیته المپیک، مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش، پیمان فخری مدیر مرکز نظارت بر تیم‌های ملی، رییسان و  نمایندگان فدراسیون‌های شطرنج، بیلیارد، همگانی، اسکیت برگزار شد.

همچنین ستاد فنی بازی‌های آسیایی داخل سالن و رزمی با اعزام ورزشکاران این چهار رشته در بازی‌های داخل سالن موافقت کرد اما با توجه به راهبرد کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان در اعزام کیفی کاروان تلاش بر این است که تعداد ورزشکاران اعزامی براساس عملکرد آنان در رویدادهای آتی و مدال‌های کسب شده در رویدادهای گذشته خواهد بود.

پیش از این ستاد فنی بازی‌های آسیایی داخل سالن و رزمی با مسئولان فدراسیون های کاراته، تکواندو، کشتی، ووشو (کوراش)، دوومیدانی، تیراندازی، شنا، کوهنوردی، کیک بوکسینگ و موی‌تای نشست برگزار کرد.

ششمین دوره بازی‌های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی در ۳۱ رشته ورزشی و ۳۰۵  رویداد برگزار می‌شود که ۲ رشته ورزشی آن ورزش‌های هوایی و تک‌بال بصورت نمایشی است.

در این بازی‌ها ۳۰۵ مدال طلا، نقره و برنز، بین پنج تا هفت هزار ورزشکار حاضر در این رویداد از ۴۵ کشور آسیایی توزیع می‌شود. این بازی‌ها روزهای ۲۱ تا ۲۹ اسفندماه در ۲ شهر بانکوک و چونبوری برگزار خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *