0

امدادرسانی زمینی و هوایی هلال احمر کرمان در ۲ حادثه کوهستان

هلال احمر کرمان
بازدید 261
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از امدادرسانی امدادگران به صورت زمینی و هوایی در ۲ حادثه کوهستانی در ارتفاعات سکنج ماهان و هجدک راور خبر داد.

 

به گزارش راه آرمان؛ رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان،  اشاره به وقوع ۲ حادثه در ارتفاعات کوهستانی استان بیان کرد: در اولین حادثه امدادگران تیم های امدادونجات کوهستان کرمان و ماهان به ارتفاعات آبشار سکنج اعزام شدند.

وی با اشاره به گرفتار شدن ۲ گردشگر در این ارتفاعات افزود: نجاتگران پس از ۴ ساعت تلاش موفق شدند به گردشگران در کوه دسترسی پیدا کنند و آنان را به دامنه کوه انتقال دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اینکه عملیات امدادونجات این حادثه از ساعت ۱۳ الی ۱۷ (هجده خرداد ماه ۱۴۰۰) به طول انجامیده است، گفت: خوشبختانه این ۲ گردشگر هیچ نوع آسیبی ندیدند.

فلاح در ادامه با اشاره به حادثه دوم تصریح کرد: عصر امروز در طی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری استان مبنی بر آسیب دیدن ۲ نفر از محیط بانان در ارتفاعات کوهساران راور بلافاصله تیم های امدادهوایی و زمینی جمعیت هلال احمر استان کرمان به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه تیم امدادهوایی مرکز استان با همراهی ۲ نفر از کادر درمان اورژانس توسط بالگرد جمعیت هلال احمر استان کرمان در ساعت ۱۵:۴۵ عصر به محل حادثه اعزام شد؛ افزود: تیم امدادونجات زمینی شهرستان راور نیز به ارتفاعات مذکور اعزام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان خاطرنشان کرد: این عملیات با تلاش ۴ ساعته تیم های امداد هوایی و زمینی جمعیت هلال احمر استان کرمان خاتمه یافت و مصدومین به کادر درمانی اورژانس راور تحویل داده شدند.

 

منبع: سایت هلال احمر

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *