0

نرم افزار basecamp

بازدید 3159
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نرم افزار Basecamp جهت تخلیه و بارگذاری جی پی اس دستی گارمین : این نرم افزار را می توان جایگزین مناسب برنامه مپ سورس خواند زیرا امکانات فراوانی نسبت به نرم افزار مپ سورس دارد. که مهمترین آن امکان انتقال نقشه به جی پی اس دستی می باشد.

دانلود نرم افزار بیس کمپ

این برنامه امکانات مناسب تری نسبت به مپ سورس داره طوری که واقعا مپ سورس را کنار خواهید گذاشت ،‌ منتظر فیلم های آموزشی در خصوص کار با این برنامه در سایت راهدار باشید.

 امکانات برنامه ریزی سفر

BaseCamp را برای برنامه ریزی پیاده روی، دوچرخه سواری، موتور سیکلت، رانندگی یا سفر غیر سفر خود استفاده کنید. شما می توانید نقشه ها را مشاهده کنید، مسیرهای برنامه ریزی کنید و علامت های مسیر و آهنگ ها را از رایانه خود علامت بزنید و سپس آنها را به دستگاه خود انتقال دهید.

  • قابلیت ردیابی  به شما امکان می دهد تا مسیر برنامه ریزی شده خود را ردیابی و تغییرات ارتفاع را مشاهده کنید، به شما کمک می کند تا مشکل پیچیدن یا دوچرخه سواری را تخمین بزنید.
  • مسیر چشم انداز کامل را برای سفر جاده ای بعدی خود برنامه ریزی کنید و مطمئن شوید که ناوبر شما را از طریق ایستگاه های مشخصی عبور می دهد.
  • مسیرها و مسیرهای خود را در طول زمان پخش کنید و ماجراجویی خود را ذخیره و به اشتراک بگذارید.

عکس جغرافیایی

BaseCamp به شما اجازه می دهد که تصاویر جغرافیایی خود را مرتبط کنید و آنها را با مراحل خاصی مرتبط کنید. شما می توانید مناظر دقیق را در هر مکان مشخص مشاهده کنید. عکسها را به دستگاه دستی انتقال دهید، عکسها را به طور مستقیم به Picasa ™ منتقل کنید یا عکسهای جغرافیایی خود را به طور مستقیم به دوستان یا خانواده ارسال کنید تا آنها بتوانند در آینده به سمتهای مورد علاقه خود حرکت کنند.

انتقال تصاویر ماهواره ای

با BaseCamp و اشتراک تصویر ماهواره ای BirdsEye، شما می توانید مقدار نامحدود تصاویر ماهواره ای را به دستگاه فضای باز و یا تناسب اندام خود انتقال دهید و یکپارچگی این تصاویر را در نقشه های خود ادغام کنید تا نمای واقعی خود را از محیط اطراف خود بیابید. این باعث می شود که اردوگاه ها، منابع آب، خطرات بالقوه و موارد دیگر پدیدار شوند. اگر نقشه های توپوگرافی شطرنجی را ترجیح می دهید، می توانید نقشه های BirdsEye Select را نیز دانلود کنید و فقط برای داده هایی که دانلود می کنید پرداخت کنید.

دانلود ورژن مناسب برای سیستم های قدیمی

دانلود آخرین ورژن بدون مشکل

دانلود فایل جهت تست
نکته : این ترک برای صعود تابستانه مناسب است

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *