0

عملیات ۲ روزه برای یافتن کوهنورد مفقود شده و انتقال مصدوم از دره ویژدرون ایلام

دره ویژدرون
بازدید 549
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر اعلام کرد: ۲ تیم امداد و نجات کوهستان این جمعیت در عملیاتی ۲ روزه موفق به پیدا کردن کوهنورد مفقود شده و انتقال مصدوم به خارج از دره ویژدرون شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، علی اصغر علی اکبری درباره انجام عملیات نجات فرد مفقود شده و انتقال مصدوم از دره ویژدرون، گفت: در مراجعه روز یکشنبه نهم شهریورماه یکی از کوهنوردان به تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر ایلام، مفقود شدن یکی از اعضای گروه ۱۱ نفره  و مصدومیت یکی از کوهنوردان از ناحیه مچ اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله ۲ تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر ایلام از منطقه نشاط ملک شاهی و گلان به منطقه اعزام شدند، از ساعت ۱۱ روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه کار امدادرسانی آغاز شد و تیم های امدادی جمعیت هلال احمردر ساعت ۲:۳۰روز دوشنبه ۱۰ شهریورماه فرد مفقودی را پیدا کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام با تاکید بر اینکه با توجه به عدم دید کافی برای خروج از دره در تاریکی شب، نیروهای امدادی شب را در دره ماندند و روز دوشنبه از ساعت ۹ صبح، کار انتقال مصدوم  و فرد مفقود شده را آغاز کرده و در ساعت ۱۵ روز دوشنبه، این ۲ نفر را از دره ویژدرون خارج کردند.

به گفته وی، نیروهای امدادی هلال احمر، مصدوم این حادثه را برای انتقال به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس دادند.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *