0

سامانه بریم کوه چیست؟ | آشنایی با سامانه بریم کوه

سامانه بریم کوه
بازدید 1899
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

سلام
سوالی که بعد از گذشت چند ماه از فعالیت “بریم کوه” همچنان ازمون میپرسن اینه که  سامانه بریم کوه چیه؟ چیکار میکنه؟ اصلا چرا ؟ 😀

یکم به گذشته برم، هفته سوم اردیبهشت ۹۶ بود باید دوره پیشرفته سنگ رو میگذروندم و به هر دری بگید زدم . باشگاه ها، هیئت کوهنوردی، فدراسیون و حتی با مدرسین هم صحبت کردم و هیچ کس برگزار نمیکرد. بماند که چقدر سختی کشیدم تا تونستم با باشگاه ها ارتباط برقرار کنم چون ساعت کاری همه یکسان نبود، یه باشگاه صبح ها پاسخ گو بودن یکی دیگه بعد از ظهر ها و خیلی ها بودن که ارجاع میدادن به مسئول آموزش و آیا این فرد تلفن همراهشو جواب میداد یا خیر …. خلاصه هیچ جایی پیدا نکردم و فرصت از دست رفت. چند روز بعد از عکس های منتشر شده فهمیدم که یکی از باشگاه ها برگزار کرده و من متوجه نشدم.

از طرف دیگه در گروه های تلگرامی هممون خیلی دیدیم که یه دفعه فردی میاد میگه این هفته میخوام برم مثلا توچال ، کی میاد؟ یا برعکس فردی میخواد قله ای رو صعود کنه و دنبال گروهی میگرده که باهاشون همراه شه.

اواخر ۹۶ تصمیم گرفتم پروژه “بریم کوه” رو استارت بزنم . یکی دو ماهی زمان صرف شد که نیازهای هم گروه ها و باشگاه ها و هم کوهنوردان سنجیده بشه. مثلا در این حین متوجه شدم اکثر باشگاه ها و گروه ها سایت و درگاه آنلاین ندارن، برنامه ها در تلگرام و اینستاگرام به همراه یک شماره کارت جهت واریز وجه، معرفی میشه و از طرف مقابل کوهنوردا خیلی راحت ترن که واریز به درگاه آنلاین باشه. یا مورد دیگه ای که بهش برخوردم نحوه دریافت اطلاعات شرکت کننده بود که باشگاه با فرد تماس میگرفت و اطلاعات لازم رو ازش درخواست میکرد.

بعد از نیازسنجی، طراحی و برنامه نویسی سامانه آغاز شد و اردیبهشت ۹۷، سامانه به مرحله رونمایی و استفاده رسید.

در زیر چند تا از سوال هایی که خیلی ازمون میشه رو مجدد پاسخ میدم:

بریم کوه چیست؟

بریم کوه سامانه ای جهت معرفی برنامه ها و دوره های مربوط به کوهنوردی و کلیه رشته های مرتبط و برگزار کننده وبینارهای آموزشی به همراه اساتید معتبر و برجسته در این رشته ها است.

بریم کوه به تازگی در خرداد ماه ۱۴۰۰ از فروشگاه اینترنتی خود رونمایی کرد که شما میتوانید از طریق سایت و یا اپلیکیشن فروشگاه، تجهیزات کوهنوردی خود را تهیه کنید.

شرایط اعلام برنامه به چه صورت هست؟

باید زحمت بکشید بعد از ثبت نام در سامانه (به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی) از طریق بخش ثبت برنامه، برنامه خودتون رو ثبت کنید.

هزینه ثبت و اعلام برنامه های گروهمون چقدره؟

ثبت و اعلام برنامه ها ۱۰۰٪ رایگان هست و در هیچ مرحله ای نیاز به پرداخت وجه نیستید.

فقط برنامه کوهنوردی میتونیم ثبت کنیم؟

خیر! کوهنوردی،‌ سنگنوردی، طبیعتگردی، دره نوردی، غارنوردی، اسکی و برنامه کلیه رشته های مرتبط رو میتونید در سامانه ثبت کنید

میخوام برنامه منو در اینستاگرام و کانال تلگرام سامانه معرفی کنید. چیکار کنم؟
برنامه هایی که در سامانه ثبت میشوند، از طرق مختلف برای حدود (حداقل) ۱۰ هزار کوهنورد و طبیعت گرد ارسال و تبلیغ میشوند. برنامه در اینستاگرام، کانال تلگرام، توئیتر و تامبلر سامانه، ایمیل مارکتینگ، سیستم push notification و گروه های تلگرامی تبلیغ میشه. با همکاری وبسایت هواکوه (هواشناسی کوهستان) برنامه ها به صورت رندوم در صفحه اصلی هواکوه نمایش داده میشه.

چطوری میتونم در برنامه هاتون ثبت نام کنم؟
“بریم کوه” مجری برگزاری هیچ کدام از برنامه های معرفی شده نیست و صرفا مسئولیت معرفی برنامه ها را برعهده دارد، میتونید اطلاعات تماس برگزارکننده و همین طور نحوه و شرایط ثبت نام رو در هر یک از صفحات مشاهده فرمایید.

سامانه بریم کوه فقط وبینارهای آموزشی برگزار میکند، برای ثبت نام در وبینارهای آموزشی سامانه بریم کوه شما میتوانید وارد سایت شوید، در  قسمت وبینارها، دوره مورد نظر خود را انتخاب و ثبت نام نمایید.

بعد از ثبت نام در دوره آنلاین، چطور میتونم وارد کلاس بشم؟

برای ورود به دوره شما میتوانید از طریق ۳ روش زیر وارد کلاس شوید:

  • میتوانید چند دقیقه قبل از شروع کارگاه با مراجعه به صفحه اصلی بریم کوه با کلیک بر روی دکمه قرمز رنگ ورود به پخش زنده، وارد پخش زنده شوید.
  • با ورود به بخش وبینارها و کلیک روی وبیناری که ثبت نام کرده اید میتوانید لینک ورود به پخش زنده را پیدا کنید.
  • یا میتوانید با استفاده از پنل کاربری خود، قسمت ثبت نام کرده ام وارد کلاس مجازی شوید.

فیلم وبینار را هم بهمون می دهید؟چند روز بعد از برگزاری وبینار، فیلم از طریق پنل کاربری شما و صفحه برنامه های شرکت کرده قابل مشاهده خواهد بود.

 

پیشنهاد میشه فیلم آموزشی نحوه ثبت برنامه در سامانه بریم کوه رو مشاهده فرمایید

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *